Dienstag, 26. Mai 2015

Witam❤️

Cześć witajcie !❤️ 

Nazywam sie Aneta ale lubię jak mowi sie do mnie ani❤️ Mieszkam w Niemczech wiec mój polski nie jest już aż tak dobry :( ale mam nadzieje ze sobie poradzicie z rozpoznaniem o co chodzi 😂💕💁 A wiec blog będzie o rysowaniu:) Ołówkiem na sam początek 🙈❤️💕Nie jest to blog na którym będę wam radziła co i jak ! To wy macie mi poradzić co robię źle!❤️😂 Można powiedzieć ze mam talent. Kiedyś wszystkie konkursy były moje 😂💕 Ale talent sie tu nie liczy:/ Będę ćwiczyć a wy będziecie mogli sie przyglądać jak bardzo pomaga ćwiczenie ! Narysowalam pare prac ale zaprezentuje je dopiero pózniej. Ołówków mam kilka 8b i pare hb.. Ale jutro powinna przyjść paczka z ołówkami które przyśle mi wujek 😉❤️ Całość oczywiście sfotografuje i wam pokaże :) 😍 Mam nadzieje ze mi sie uda i choć 1 osoba będzie ze mną ❤️ Posty bedą może nawet codziennie zależy czy ktoś będzie mnie czytał 😊😘 Zastanowię sie rownież nad YouTube 😄😘😁 Dzis wieczorem napisze posta i wrzucę zdjęcia moich dotychczasowych prac ❤️❤️❤️

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen