Freitag, 29. Mai 2015

Moje stare przybory


Post o moich dotychczasowych przyborach ❤️ 


A wiec mam 3 ołówki koh i noor a mianowicie : hb , 8b i jeszcze jeden z nieznaną numeracja ponieważ końcówka uległa uszkodzeniu:/ wtedy 2 z staedtler oba z numeracja hb 2 ponieważ kocham nimi szkicować. Kolejny do faber castel , numeracja nieznana ale napewno jakiś z h !❤️ A na końcu jakiś taki wygrzebany z pudła na strychu hb. Mało ołówków i dlatego wujek wysłał mi ołówki z polski. Sam kiedyś rysował profesjonalnie i robił portrety na zamowienie wiec wie w czyn rzecz :D 
Moje dwie strugaczki,nic specjalnego! Dwie ulubione gumki.. Ta jasno szara jest z naturalnego kauczuku!❤️ I takie nijakie gumki ;D :* 

Zdjęcia bloku..A4 90mg/m2 przepraszam za kocury na zdj :( ❤️ 

To mój nijaki asortyment !! Do jutra ❤️❤️

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen